Grafický návrh a jak připravit data | ReklamniPlachty.cz

Grafický návrh a jak připravit data | ReklamniPlachty.cz

ReklamniPlachty.cz
MediaWalk.czJsme hrdým členemMedia Walk Family

Pokud nemáte svůj grafický návrh, nezoufejte

300X600 100 Kopie

1. Stačí, když nám sdělíte svou představu a naši grafici se o zbytek postarají.

Nejdříve se ale zkuste zamyslet nad tím, co chcete, aby pozorovatel vaší reklamy po jejím shlednutí udělal? Má dostat chuť si koupit váš produkt nebo službu? Nebo jej chcete informovat o tom, že jste zrovna otevřeli novou prodejnu? Nebo máte zrovna zboží za skvělé ceny? Prostě a jednoduše – jaké je klíčové sdělení a koho tím chcete oslovit?

Náš tým grafiků čeká na vaše pokyny a je připraven s vámi návrhy konzultovat až k vaší úplné spokojenosti. Zaškrtněte políčko "Grafický návrh" nebo nás kontaktujte e-mailem či telefonicky. Grafický návrh nové velkoplošné reklamy vám obratem připravíme.

2. Jak připravit data pro tisk?

Především je připravte na správný rozměr. Znáte to, dvakrát měř a jednou řež. Dále při tvorbě grafického návrhu reklamní plachty nebo banneru zvolte barevný prostor CMYK a při výstupu do cílového formátu převeďte všechna písma do křivek. Zabráníte tak nechtěnému posunutí barevného vyznění a záměně písem. Správnost svých barev CMYK si můžete ověřit na tomto odkazu.

Data pro velkoformátové plachty připravujte v poměru stran 1:10 a rozlišení pro obrázky nastavte na 600 DPI. To znamená, že pro plachtu o velikosti 600 × 300 cm bude mít dokument s tiskovými daty velikost desetkrát menší – 60 × 30 cm. Data můžete připravit také v poměru 1:1. V tomto případě nastavte rozlišení na 60 DPI.

Data pro tisk na samolepicí fólie připravujte v poměru 1:1 a u obrázků nastavte hodnotu 160 DPI.

Dodržujte ochrannou zónu

Data připravte na přesný rozměr – bez spadávky a ořezových značek, ale pamatujte na ochrannou zónu. To znamená, že důležitá grafika a texty nebudou zasahovat tam, kde při opracování bude zpevněný okraj s oky. Velikost bezpečné zóny zvolte někde mezi 4–5 cm od okraje reklamní plachty nebo reklamního banneru.

3. Formát tiskových dat vhodných pro velkoplošný tisk

Prosíme, nepoužívejte názvy souborů delší než 24 znaků + přípona, děkujeme.

PDF – je volně přenositelný formát, který se věrně zobrazí na počítačích s Windows stejně jako v zařízeních Apple, nebo Android. Soubor pro tisk ale musí splňovat více kritérií. Pokud s exportem do tiskového PDF nemáte zkušenosti, zvolte některý z dalších nabízených formátů.

TIFF – je nekomprimovaný rastrový formát a znáte jej třeba jako výstup z Photoshopu. Jedinou jeho nevýhodou je velká velikost souboru.

JPG (JPEG) – je komprimovaný rastrový formát a znáte jej třeba jako výstup z Photoshopu. Jeho výhodou oproti TIFFu je menší velikost souboru.

AI – jsou otevřená data z grafického programu Adobe Illustrator

4. Transport dat k nám

Pro nahrání tiskových dat použijte tlačítko „Nahrát tisková data”. V tomto případě nesmí velikost souboru přesáhnout 100 MB. Pokud mají vaše tisková data větší objem, použijte prosím službu uschovna.cz a jako e-mail příjemce zvolte obchod@reklamniplachty.cz.

Zaregistrujte se v našem systému a získejte výhody, které dosud nemáte. Staňte se plnohodnotným členem Media Walk Family a my Vám do 24 hodin od potvrzení registrace v systému pošleme odkaz ke stažení elektronické verze knihy Bible velké reklamy zcela zdarma. Dozvíte se v ní, jak vytvářet opravdu účinné a fungující reklamy.

Sháníte výrobce reklamních konstrukcí, který vám je zároveň i bezpečně namontuje? Už nemusíte!

Kontaktujte nás na telefonu +420 777 502 542 nebo emailem na obchod@mediawalk.cz a ostatní už nechte na nás.

ReklamniPlachty.cz