Nejdříve se ale zkuste zamyslet nad tím, co chcete, aby pozorovatel vaší reklamy po jejím shlednutí udělal? Má dostat chuť si koupit váš produkt nebo službu? Nebo jej chcete informovat o tom, že jste zrovna otevřeli novou prodejnu? Nebo máte zrovna zboží za skvělé ceny? Prostě a jednoduše – jaké je klíčové sdělení a koho tím chcete oslovit? Náš tým grafiků čeká na vaše pokyny a je připraven s vámi návrhy konzultovat až k vaší úplné spokojenosti. Zaškrtněte políčko "Grafický návrh" nebo nás kontaktujte e-mailem či telefonicky. Grafický návrh nové velkoplošné reklamy vám obratem připravíme.
Především je připravte na správný rozměr. Znáte to, dvakrát měř a jednou řež. Dále při tvorbě grafického návrhu reklamní plachty nebo banneru zvolte barevný prostor CMYK a při výstupu do cílového formátu převeďte všechna písma do křivek. Zabráníte tak nechtěnému posunutí barevného vyznění a záměně písem. Správnost svých barev CMYK si můžete ověřit na tomto odkazu.Data pro velkoformátové plachty připravujte v poměru stran 1:10 a rozlišení pro obrázky nastavte na 600 DPI. To znamená, že pro plachtu o velikosti 600 × 300 cm bude mít dokument s tiskovými daty velikost desetkrát menší – 60 × 30 cm. Data můžete připravit také v poměru 1:1. V tomto případě nastavte rozlišení na 60 DPI. Data pro tisk na samolepicí fólie připravujte v poměru 1:1 a u obrázků nastavte hodnotu 160 DPI. Dodržujte ochrannou zónu. Data připravte na přesný rozměr – bez spadávky a ořezových značek, ale pamatujte na ochrannou zónu. To znamená, že důležitá grafika a texty nebudou zasahovat tam, kde při opracování bude zpevněný okraj s oky. Velikost bezpečné zóny zvolte někde mezi 4–5 cm od okraje reklamní plachty nebo reklamního banneru.
Prosíme, nepoužívejte názvy souborů delší než 24 znaků + přípona, děkujeme.
PDF – je volně přenositelný formát, který se věrně zobrazí na počítačích s Windows stejně jako v zařízeních Apple, nebo Android. Soubor pro tisk ale musí splňovat více kritérií. Pokud s exportem do tiskového PDF nemáte zkušenosti, zvolte některý z dalších nabízených formátů.
TIFF – je nekomprimovaný rastrový formát a znáte jej třeba jako výstup z Photoshopu. Jedinou jeho nevýhodou je velká velikost souboru.
JPG (JPEG) – je komprimovaný rastrový formát a znáte jej třeba jako výstup z Photoshopu. Jeho výhodou oproti TIFFu je menší velikost souboru.
AI – jsou otevřená data z grafického programu Adobe Illustrator
Pro nahrání tiskových dat použijte tlačítko „Nahrát tisková data”. V tomto případě nesmí velikost souboru přesáhnout 100 MB. Pokud mají vaše tisková data větší objem, použijte prosím službu uschovna.cz a jako e-mail příjemce zvolte obchod@reklamniplachty.cz.
Sháníte výrobce reklamních konstrukcí, který vám je zároveň i bezpečně namontuje? Už nemusíte!
Kontaktujte nás na telefonu +420 777 502 542 nebo emailem na obchod@mediawalk.cz a ostatní už nechte na nás.